saya terima

ni bukan terima kahwin terima nikah or something else ok. saya terima tawaran UNITEN beberapa hari lepas. sebenarnya 2 ke 3 hari ni macam malas nk terima tawaran tu. but then semalam terfikir juga nak pergi jumpa budak budak ni, tapi esok kereta tak ada pulak hah. so, call ameer jap tanya. dia tak dpt. nk jumpa johan pun tak dpt. zul pun tak dpt. aku pun macam ok lah TAK APA :) so then aku decide hari khamis sbb parents azua nk belanja MCD kot. ameer pun ada. aku nak minta maaf kat dia seikhlasnya, ehehe *aku dah buang cerita lama sejak dapat surat tawaran tu betul weh ikhlas sangat.

then malam tuh aku msg amir mubarak cakap dgn dia aku tak dpt jumpa dia. lepastu dia cakap macam ni "adik tak nak jumpa akak langsung." aku konon jea nk merajuk but fikir fikir balik tak payah lah. aku decide leaving jea then aku minta dia rahsiakan everything. aku tak dpt contact liza dari pagi semalam. then aku teringat yg dia pernah minta kirim salam dekat atiqah budak boling tuh. aku ingt dia budak kgv. tapi dalam senarai hp aku budak kgv nama amir mustaqim sorg jea. aku pun msg jela dia walaupun pada agakan aku budak ni kompem tak ada kredit punye. hahahaha

oke, aku lenjan sana sini kt tesco pastu pergi makan dekat luar kejap. makan jea lah. walaupun pada hakikatnya aku taknak makan langsung weh. habis makan tuh aku keluar dengan along kejap suruh dia tengok macam mana ghoman aku bawak kereta myvi tuh. dia pun pelik dengan aku macam mana aku boleh lulus jpj sbb aku bawak myvi tuh mcm org tak reti bawa kereta langsung weh. oke. korg bayangkan ekh, aku masa jpj pakai manual lepastuh tibe tibe suruh bwk auto. dah sudah aku tanak ckp tp serius aku bwk mcm sengal nk mati. hahahaha. diamlah jgn gelak. lepastuh aku tgk fahmin tak msg aku. aku pun macam malas. johan pun cakap nk msg aku malam ni tak ada pun. aku cakap jujur lah lepas ni aku malas dah, hahaha *gelak tak ikhlas.


1.17pm 22/4/2011


1.28pm 22/4/2011


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...