tertinjau lak

masa aku tengah sesedap rasa sesedap intan sesedap hati melihat MUKABUKU atau lebih dikenali FACEBOOK neh, ada lah umat umat baik hati tolong TAG TAG gambar kelas. hadeyh, aku pun memaksakan diri untuk melihat sandiwara gambar gambar tersebut. sumpa aku gelak gelak tengok gambar gambr tuh smua. mcm gila kau tahu :D then aku teringat nk buat SAVE IMAGE AS, then aku pun buat lah pape yang patot an. then aku post kt blog bg tatapan umum. thanx kepada shidir yg upload gmbar neh kat FACEBOOK dy hah.

aku sebenarnya tak tahu pun yg gambar tuh wujud kat salah seorang dari pelajar BESTARIANS 2010, ekhh, asal tak bagi tahu awal awal senang nak edit edit hah, haha.


neh gambar ala ala budak SKEMA atau bahasa inggerisnya NERD. adeh, terpancar indah betapa pendeknya diri aku yg memakai baju kuning, berdiri dua kiri :| background belakang tahap speCIAL gile sbb ada warna warni di hari itu :) ada hijau ada biru, ada coklat. muka aku yg separuh hitam separuh gelap.

gambar ni lebih menyerlah sedikit. terserlah dengan kegedikan kegedikan wanita dan lelaki zaman teknologi moden sekarang. tolong lah jgn bajet PHOTOGENIC. nak nak pula muka aku yg dah tergelap tak cukup MAKE UP. untunglah sape muka CERAH kan kan :)

p/s : pakai PENCUCI MUKA mahal mahal pun tak guna gak, klau MAKE UP tebal tebal boleh menghitamkan kulit kalau tak dibasuh bersih


gambar yg melampau, adehh, aku masih WANITA melayu separuh tulen sebab tuh aku tak loncat, bukankah memalukan anda anda semua melonca seperti begitu ? bahahaha, gurau je pun kan kan. dah last sekola kena lah suka ria riang ria di hari raya ye tak. kau lihatlah adnan yg terbang tinggi seperti burung. kalau pljr perempuan yg loncat aku tk nk komen pape :|


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...