berjumpa SAMSUNG

Bahagian 1

mula terkeluar idea pergi makan di MEGAWAY, salmah bevi a.k.a Kedai Mamak or lebih sinonim dengan MAPLEY. pergi bersama Azua dan Puteri. smpai MEGAWAY terserempak dgn ada akak sorg neh masa tuh dye baru keluar dari Cyber Cafe. kitorang puji puji lah bagai an baju akk tuh lawa pe smua.

Bahagian 2

dah sampai dekat kedai mamak. order makanan, tgk ada mcg bagai aku pun balas dengan kelajuan maksimum menggunakan jari jemari yg kecil molek ini. sy, azua dgn puteri HUHAHUHAHUHA lah cte pasal HOSPITAL lah bagai an, mahal murah smua keluar. lepastuh gosip gosip ringan sikit pasal lelaki pasal jamuan pe semua an :)

Bahagian 3

lepas makan, puteri balik dgn KAK JIJAH nyeee, aku dgn azua mcm biasa lah JALAN KAKI. pergi ke kedai hp jap intai intai pe smua. tnye kedai gmbr psal kerja, tnye psal harga gmbr. then kitorang blah macam tuh jeee. tukar fikiran nk pergi ke SRI PULAI. dlm perjalanan jumpe lak dgn umat umat SMKDHMR. first yg kitorang jmpe, AMIR AMIRUL tgh bwk moto dgn buku setebal tebalnyaaa. HAHA, padan muka kau tk hntr buku lg.

Bahagian 4

kami dah hampir dengan padang di TAMAN INDAH, then ada kereta berhenti. kereta mahal gituu. dalam fikiran dah ckp mcm neh "macam kenal jeee ?" sekali tgk mak AMEER KHAIRY, dalam kereta penuh adik adik si AMEER KHAIRY, emaknya mengajak kami untuk menumpangnya, KAMI sekeras kerasnya MENOLAK. then mak ekh cakap kitorang JUAL MAHAL, hahaha. ada rasa sikit je JUAL MAHAL,

saya : kaw tgk mesti kejap lagi jalan terus punye (tgk kereta jalan terus)
azua : betul mesti terus nye

tekaan KAMI tepat sangat,

saya : jalan terus ke jalan kebenaran tuh , mak jmpe mak
azua : hahaha, siot jee

Bahagian 5

dah sampai dekat TAMAN INDAH, adehhh terserempak dgn SYAZWAN budak 5C tuh hah, kat belakang ada lak si ALEM bdk 5A. aku pandang lah mamat tuh, SYAZWAN tuh aku tk pndang lah sbb aku tk kenal pun mamat tuh. soalan bodoh terkeluar dari aku untuk ALEM lps aku tgk tgn dye luka mcm eksiden

saya : weh, alem bile tgn kau nak elok ?

soalan tuh mcm bahlul jee, mcm tk pk lak an

Bahagian 6

meneruskan perjalanan, aku pndg ke hadapan dan terus ke jln kebenaran, HAHA. lepastuh dga bunyi motor. azua jerit "Shidirrrr" sbb dy nmpk kepala merah tuh hah. SHAHIDIR dgn poyonya angkat tgn kat ktorg. Aku lesing kau kang baru tahu. bile dah msuk simpang ktorg jln wt mke toya, then nmpk ada bnde warna hitam kt jln. aku pndg azua , azua pndg aku. mnde yg kitorg jmpr tuh HP SAMSUNG, touch screen lagi. ingt an dah rosak an. so azua on hp tuh, boleh je on hp tuh. hah ape lagi. kitorang selongkar selongkar lah segala bagai. tk pernah rasa touch screen nye hp an.

Bahagian 7

ada org call kt hp tuh. aku pun ckp lah gitu gini. dah smpai satu kedai aku pun amek lah gambar dgn azua include hp SAMSUNG tuh. sambil order teh o ais limauuu, kitorang pun tggu lah org org berkenaan amik hp tesebut dgn segera. kemudian, ada kereta kancil dtg. rupa rupa ekh, tuh akk yg kitorang puji puji baju dye lawa tuh :) dy amek kan bg pihak tuan pnye hp.

Bahagian 8

lepas org tuh dah minta maaf pe smua kitorang pun angguk angguk oke , salam ucap terima kasih pe smuaaa (masa tuh ingt akk tuh nk blanje minum ke ape an, hahaha. tuh mcm tk ikhlas) kitorang pun jalan jalan lah lagi pergi ke 7E, dah dekat dgn kedai mamak, aku lak tersentap jap nmpk AMER MUBARAK :( sumpa aku rindu budak neh tp aku tk ckp. sbb aku jd EGOMANIAC dah dgn dye. aku nk jugak dye pujokkk aku. aku nanges dlm hati tawu tk. haih. tk reti dah nk nanges keluar air mata :(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...