selamat terkembali :) jamuan :)

sudah kembali ke sekolah sejak habis nye paper kimia, oke serius sgt sgt lah macam tak logik jarak paper kimia dengan paper EST ialah 7 hari, tapi percaya je sbb mmg ye pun 7 hari. dlam 7 hari tuh lah smua budak kelas aku godek kerja bagai an. smua kau godek macam tak ada kerja lain dari study EST ! tp yang aku pelik tuh aku dengan puteri mesti akan ketinggalan something atau apa apa je lah yang macam penting pasal kelas. aku menahan kesabaran sbb sbb aku pening cm mne nk order pizza untuk jamuan kelas neh.

KFC - bantah !
MCd - bantah !
DOMINO's Pizza - Setuju :)

tukang order aku, hah yela aku tahu tuh semua takut takut nk order kan kan kan ? mengaku je lahhhhh, hahaha :D

klau aku yg order biar aku yang tentukan jenis PIZZA, tk payah mengarah ok ! kau bukan majikan aku, TERIMA KASIH ! :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...