tak puas hati

yeah, sangat bosan tahu. busy nak amek lesen. wohooo, kereta tuh cuma tunggu masa untuk dijahanamkan. saya bukan nak ckp ape lah kan tapi kpd kawan kawan yg kuat kecoh korang itu korang ini pape smua tuh WAJIB ke nak keluar statement CERITA GEBANG tuh semua kt wall facebook. SERIUS sangat sangat aku mmg TAK PUAS HATI. jangan BAHAJET tahu semua benda boleh tak ! aku tahu lah kau tuh ADA SEMUA KEBOLEHAN !

  • aku tahu lah AKU TAK MACAM PEREMPUAN LAIN (kau kan ayu gileeeee!)
  • aku tahu lah AKU BUKAN ANAK ORANG KAYA (blh beli moto n kereta memahal)
  • aku tahu lah AKU PENAKUT (kau hebat an, smua kt TERM tuh kau tahu)
  • aku tahu lah AKU TAK LAWA (kau kan lawa, hebat cantik, pndai make up)
  • aku tahu lah AKU KUAT JERIT (kau tk mnjerit, aku jerit mcm bwk bala kt kau)
  • aku tahu lah AKU KASAR (kau tk kasar, lebih lebih lg dgn org popular kt sklh gn klas)
  • aku tahu lah AKU TAK HOT (kau hot kan, smua org nk knal kau)
  • aku tahu lah AKU TAK POPULAR (kau kan popular sbb kwn dgn org popular kt sklh)
  • aku tahu lah AKU MMG TAK TAHU APA APA (smua kau tahu, gosip hot smua kau tahu)
  • aku tahu lah AKU BUDAK KUNO (yelah, kau shopping tmpt memahal KL jeee)
  • aku tahu lah AKU TARAF MURAHAN JE (kau tak main lah kolej kolej biasa kan)
tahniahlah kau hebat dalam semua benda, aku tahu semuanya kerana POPULARITI kan. aku tak kisah. hidup kau, kau yg tentukan. aku tahu kau ada semua kat atas ni. aku faham jee :) aku pun tak kisah sgt sbb aku rasa apa yg ada cukup lah kot buat masa ni, HAHA :D

USAHA SENDIRI LAGI BAGUS DARI MENUMPANG ORANG LAIN PUNYA KEBOLEHAN :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...