new year story :)


hey all, haha. neh nak cerita pasal budak budak dlm gambar neh haa. neh gambar gambar yg terpilih or sng cite budak budak yg aku pilih untuk jd bahan cerita aku awal tahun 2011. haha

ada 5 orang dalam gmbar neh yg aku TAK AKAN cerita, sbb dyorg punye cerita punyelah panjang kan, 5 org tuh ialah norliza, izzah, puteri, azua dan ain. mari mula dari gambar gambar kawan kawan lain :)

EZYAN
dye neh kawan masa sama sama kitorg private schl dulu. mmg rapat dgn dye. tapi dah naek darjah 5 or darjah masa tuh dye pindah sekola. then then, dpt contact dye balek masa cam muka dye kt myspace tahun 2009 time tuh tingkatan 4, masa tuh agak terkejut gk :) dye ex student SMK PUTERI, ala sekolah yg semua perempuan tuh. smpat tuka nom fon. siyes best dgn dulu :)

QISS
neh kawan lama gk masa private schl dlu, sama dgn org atas neh. kwn aku juaa tahu. dye lawa weyh, lain dari dulu, dulu muka kau mcm bdk bdk tadika skrg dah matang kan kan kan :) aku rindu nak dga dye cakap bahasa F, dulu dye neh mmg expert jee bahasa tuh. mse tuh dah drjh 4 dye blah. dpt contact dye blek kt myspace then sama tusyen dgn dye, babe syg kauu :)

MAI
budak neh nama pnjg dye MAHIRAH Mukhtar. adeyh ^_^" cmne ek nk cte sal dye neh. dye neh dulu ex mmbe klas neh. masa tuh aku dgn bdk bdk lain diangkut dtg beraya rumah dye. yelah, si mmbe neh lak dah ada lesen kereta. best gak dye neh, kuat bebel bebel kekadang :D kadang kadang tuh paling best ble dye kne buli paksa buat itu buat ini :)

EJAA
si tukang topup setia neh, bile emergency je dye akan mcg aku lbih kurang mcm neh "nin, tolong topup nom neh buleh, nnt byar blek, thx syg." tpup blum dpt, terima kasih aku dah dpt awal awal, HAHA. paling best msa dye mcg aku mse tkde angin tkde ribut an. ceh, dye tertekan hp dye lpas lggar tiang. sian kau an an.

MERL
dye neh aku ingat aku first jmpe dye kt surau area tmn prumahan aku mse skola rendah :) tp aku lg rapat gn dye since sama sekola menengah. nak nak lak umah kitorg mmg dekat je. aku nye rumah kne naik bukit. haha. dye pepahal klau bosan akn datang lepak dating dpn rumah aku, sama je mcm aku. haha. klau de pape mslh un aku men lps ckp je gn dye, dye tk kesah kot :)

ZULHASRIZAL
oke, hadeyh nak jugakkk aku tekankan kat sini pasal mamat neh. dye dgn aku dah jd kwn biase je kot. tkde lagi dah mcm dulu dulu. aku knal dye masa akhir tahun form 2. lahhh, tuh pun ramai dah jelez. masa tuh lah rmai mcm tk ske. tp skrg aku bwt bdoh je kot dgn dye, kdg kdg je aku mcg dye neh skrg. dulu lah "adik" skrg dah kureng :)

MEYRUL
bdk neh knal kt myspace, msa tuh dy rajen sgt komen gmbr aku. then kitorang tuka tuka nombor fon, dye dok jauh nunnn kt perak tuh rasanya :) dye slalu antr mesej lelawak , dulu lah masa tuh tkde makwee lagi kan kan. skrg dah dye dah ada makwe kurang lah sikit mesej gn budak neh, pape pun thx sbb bnyk wish masa exam gn any perayaan :)

QIFAA
budak neh seingat aku , aku knal dye masa tuh kt myspace. dye ske gatal gatal kt myspace aku. dye neh adik lothfan mmbe klas aku dlu. mule tuh aku tak tahu un dye neh adek mamat neh. then huhahuha baru tahu. dye ckp dye layan blog aku, tah ye tak budak neh, kje dye nyanyi je kje ekhh. kt dlm laptop aku neh pnuh video dye gn abg dye si lofan bwt persembahan. cute weyh :)

EYKHA
dye neh aku first time nmpk dye masa amaliza tunjukkan kt aku. mase aku tgk, first thing kt fikiran aku, kecik budak neh comeyl :D masa tuh ada lah sikit jahat aku bwt bdk neh jelez psl adalah kan, hadeyh MINTA MAAF T,T masa tuh mmg aku pk pk blek bukn aku dpt pape un nak bwt pape kt dak neh. dye neh keje dye kt facebook sengih sengih je kje dye, lepastuh gelak.

ALEM
budak neh dulu aku dok layan myspace, dye dok ckp kt aku layan fb lagi bez. aku pun dga lah ckp dye. haha. masa tuh aku ingt an mamat neh kerek nak mati rupenye oke lah lagi buat kawan. tapi kat sekolah aku bwt bodoh je gn dye, klau smpai kt facebook habes lah tung tang tung tang lah kau nak bercerita, dye pun layannn jee , hahaha :D

kesinambungan cerita nye, kitorang tak adalah rapat gile gile or rapat sangat sangat. sekadar cukup kenal kenal je lah. lagipun takkan asyik nak cerita psal bdk bdk yg aku rapat je... bosan lah asyik cerita sama jeee, korang pun bosan kan kan kan :) so aku terbit lah cerita budak budak yg aku sekejap borak sekejap tak :D haha, yg lain tuh jgn nak kecoh lak. this is my blog kan :) i have the right to write :)

7 ulasan:

  1. heyyy, kau neh tacing lakkk :) ahaha. kau ada lahhh nnt aku buattt masa kau balik sini :)

    BalasPadam
  2. aq da rmps dye dri ko ke??law tol aq rmps zul dri ko,ko trus trg jer..i m just want say sorry..law ko nk brsme zulhasrizal,skrg gak aq akn undur dri..

    BalasPadam
  3. eyh, kau nehh,

    aku dgn zul tuh :)
    pendek cerita lah zul tuh adek angkat :)

    BalasPadam
  4. adik angkt??but kowg sme umo..gilo r ko..hmm,but ko ad pasaan at dye an,jgn tpu..huhuhu,anyway x ksh la ko ape2 an dye,tpi skrg dye x mcj ko an..ko nk x aq coh dye mcj ko paz nie..

    BalasPadam
  5. huh, tk mahu. aku dah di take over org lain. aku tk larat dah nak jaga ramai ramai anak org neh, hahaha. klau aku nk mcg dye aku blh mcg sndiri lah, hee :)

    klau kau tk cye aku kakak angkt dye blh je kau nak tnye azua. tak un org first yg komen neh si syerah z neh ha :)

    BalasPadam
  6. huh.da d take over,x ley bla ayt ko.hahaha..yo la..ske t ko la..nk angkt2..jgn "trangkt" suda..huhuhu..huhuhu..x pe..law nina nme dye,aq cyer..dye x kn tpu aq..ag un x ksh sbnrnyer..jgn lbih2 suda..law 2 kptusan ko,k..aq hormat..law de pe2..g je aw aq k..aq open minded..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...