faham kencang

aku like seriusly ada masalah nk dtg kelas awal, yeah right. aku baru perasan baru baru ni lewat setengah jam setiap kali pergi kelas. selalu, kalau 15 minit takpe lagi tapi aku rasa mmg selalu lambat. pandai memalukan diri sendiri dgn dtg paling lmbt banyak kali. then entah macam mana kantoi dgn parents. aku tak faham betul lah.

then aku selalu tk fokus masa kelas. ada je gangguan. mcm mcm gangguan. can we focus to the lecturer then baru aku fokus kat benda lain. mybe i'm not the richest person the most beautiful person the most sweet and stupid adorable person but please lah. kalau semua tk focus then what ? end up with copying others. then pretty hell bila org yg meniru dpt marks tinggi then yg bg tiru dpt markah mcm bukan markah je. sumpa aku tensi.

aku mmg faham aku ni ,
  • datang UNITEN bukan untuk belajar tapi untuk main main
  • datang UNITEN bukan untuk belajar tapi untuk suka ria
  • datang UNITEN bukan untuk belajar tapi untuk buat masalah

ada orang faham kita tak kalau kita tak pandai tapi kita tgh nak jadi pandai ? sem satu agak enjoy sbb masa tuh aku tak letak apa apa harapan langsung untuk sem satu ni. then sem dua ni aku harap gila dpt naikkan pointer aku yg mcm pfft habis tuh.

tak cukup cukup lagi ke result aku yg macam celaka habis tuh ?
tak cukup cukup lagi ke dengan perangai budak budak aku tuh ?
tak cukup cukup lagi masalah orang lain yg aku nk terlibat ?

one day aku selitkan kertas kuiz aku. i thought so, parents aku bebel sbb diorg nampak result kuiz aku yg mcm perghhh. then aku cakap salah aku sbb aku tk baca before quiz tuh. end up with copying adalah. tapi takdelah aku ckp gn parents aku yg aku tiru time kuiz.

ni dah bulan 11. tak ada preparation langsung, preparation presentation, preparation mid term, preparation final exam, preparation sem dua langsung tak ada. even preparation untuk nota sebelum masuk kelas pun tak ada langsung.

dah sebijik mcm perangai aku masa form 3 masa tuh nak PMR , asyik melekat dpn laptop dgn myspace. masa tuh lah mcm mcm berlaku, then masa SPM je kurang skit on9 -_- sbb tiap tiap hari stayback kt sekolah nak study.

saya tak kawan dengan orang yang taknak kawan dgn saya , then saya tak kawan dgn org yang selalu nak duduk dekat atas je #kbye

1 ulasan:

  1. HAHA..so, kau jadi laa same time spm dulu..stayback untuk study..btw gudluck bebeyhh..;)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...