semester 2

permulaan semester 2 :)

tengah taip selaju alam ni. macam biase lah kan. aku tetiba rasa nak balik kt umah. menenagkan jiwa raga aku yang tak tenang *padahal tak ada mende pun, kau balik pun sbb kau nk cari baju kau yg tk ckup dlm almari kt uniten kan kan kan kan -_- tipu lagi nina tipu lagi teruskan menipu.

SAYA disini SEIKHLAS HATI MEMOHON MAAF KEPADA RAKAN RAKAN YANG TELAH DIKELENTONG :)

tengah syok layan fb sambil IM dgn seseorg agk dikenali di negeri sembilan *jangan ditanya tapi pendek cerita dia ni pemain bola sepak n9. okay dah. aku malas nk cerita lagi dicerita lagi dikorek bebudak ni. masa tgh syok sendiri layan fb aku tgk semua rajin tegur aku ha -_- aku pun tak faham kenapa maybe aku something wrong somewhere *bi yg teruk :p

then tgh IM gn Shebby, dia kata aku dah lain lah bagai T-T okay mmg dah lain lah tapi dengan perkataan KOT kat belakang. bukan kau jeah cakap macam tuh. tuh ha. si Iqbal pun dah ckp itu ini lah bagai. si Arif lagi best suruh aku msg Iqbal. aku cakap taknak mlas lantak dia lah. dulik ape. *bnyak nye lelaki

yg Anis balik umah gak setel apa tah dia. si Nisa aku tatau lah dia manjang on9 sehat lagi tuh nmpk gayanya, smbil mkn megi gn Shu dgn Nureen. aku dah lama tk jmpe nureen dgn shu, rindu pun ada T-T okay, ada sekali tuh jeah jumpa nureen dgn adib, syed amir *tuh jea yg aku ingt sbb lain tuh aku tk nmpk. rindu nk dgr korg bising dlm klas. pfft dah lah klaz aku bnyk bdk india kan. mmg parah lah kan. bak kata amir mustaqim, kau redha jela.

pastuh pastuh, asl nk pegi kelas jeah buat muka tak berperasaan. lepastuh malas nk tegur sape sape. arghhhhhhh ! aku sebenarnya sepechelesesssss *amik kau perkataan. hah, serius aku tak tahu apa nak cakap. sakit hati dah banyak sangat. baik diam je kan. nk senyum pun macam alahai. tak tahu macam mana nk gambarkan. kalau senyum tak dilayan. APA PUN TK BOLEH.

lepastuh balik on9, seminit seminit berangan. lepastuh layan muvie smpai sakit aku punya esophagus gelak. lepastuh mula lah segala buah pinggang bergetar tahan gelak -_- nak nak pulak ada sehari tuh layan cerita Pontianak Beraya di Kampung Batu. mmg mcm bodoh lah gelak. gila babun punye gelak dengan anis gn nisa. takde tahan tahan dah memang gelak habis lah.

okay, aku balik esok dgn berperasaan okay :)

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...